- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 29 augusti 2012

Lite bättre men ändå inte bra

Gomorron allihopa!

Kände mig faktiskt bättre i foten sen igår eftermiddag när jag plockat ur inläggen (och på så sätt in belastar den delen av foten som gör ont). När jag igår kväll tog på mig ett par andra mjuka dojor för att gå ut med hunden fick jag ont igen.. Så jag ska tydligen gå i typ träskor utan dämpning nu tycker min fot.

Imorse kändes det ok så jag gick med hunden (så min sambo får lite ro på jobbet,"Dampe" aka Leon blir rätt jobbig om han inte får springa av sig). Kände inget i början men sedan började det göra ont på slutet igen.. :( Väl hemma och av med skorna (gå skorna med de bättre inläggena) så kändes det bättre igen. Kan som sagt gå på hårda skor eller barfota utan problem (känns lite ibland kanske). Skumt de där. Vet inte om jag vågar mig på att springa något eller om det blir sämre. Gör inte ont när jag inte belastar och utan inlägg när man löper på framfoten borde inte vara några problem.. Men jag är som sagt kluven.. Vill inte göra något sämre. :(

Åh! Jag vill, jag vill, JAG VILL!

Igår eftermiddag blev det helvila för min del. Tänkte först köra prehaben för benen men kom på bättre tankar med tanke på foten. Många av övningarna belastar den onda delen och det är nog inte dte bästa.

I eftermiddag är det dags för ett pass rygg, biceps och mage med Peter. Har jag tur så kan jag springa en runda imorgon *hoppas*.

Ha en fin dag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar