- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 18 september 2012

Tillbaka på gymet

Gomorron allihopa!

Styrkan igår gick faktiskt riktigt bra. :) Både jag och Peter var lite dåligt motiverade innan men när vi väl kom till gymet så var det riktigt skoj. :) Axlar, bröst och biceps blev det igår. Övningarna jag körde var:

Axlar
Flyes åt sidan för ovansida axlar med hantlar 4 set
Raka hantellyft 4 set
Baksida axlar med rep i cc 4 set
Lyft till hakan med avslutande militärpress 3 set

Bröst
Flyes från övre trissan i cc 4 set
Flyes från undre trissan i cc 4 set

Triceps
Push downs med hantel 4 set
Enarmspush downs i cc 4 set
Push downs med rep i cc 4 set


Förväntar mig rejält med träningsvärk under dagen. :) På tal om det så är bena piggare idag och jag kände inte av träningsvärken så mycket imorse när jag gick med Lilleman. :) Ikväll blir det att köra en liten löprunda tror jag allt. :) Hoppas att jag kan få sällis av Peter. Än har han inte bestämt sig men jag får jobba på honom lite nu under dagen. ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar