- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 20 december 2011

Svag

Ja, det är jag! Har ju inte varit 100 i magen den senaste veckan och det har börjat inverka på träningen.. Förutom att jag är långsammare när jag springer så har jag även nu gått ner rejält i styrka.. Fick sänka mig på vikterna under bröst- och bicepspasset igår.. Det finns inget jag hatar mer. Aldrig gå ner i vikter!! Brukar hålla fast vid detta benhårt men igår gick det verkligen inte.. Usch, jag hoppas verkligen att jag blir bra snart för det här är jättejobbigt! :( Idag har i alla fall magen varit lugn, första morgonen på en vecka som sagt. Problemen har nämligen utvisat sig på morgonen eller i samband med konditionsträning. Hoppas verkligen det är borta nu och att jag kan få må bra framöver. Fortfarande livrädd för julbordet på torsdag eftersom det var det som förra onsdagen satte igång allt.. :(

Lilleman tittar på filmen "Underdog" i lördags. Han kollade hela filmen så han tyckte nog den var rätt bra. ;)

Lillemans idol! ;)

Imorse blev det i alla fall 11,5 km morgonprommis med Lilleman. Hade förväntat mig ordentlig halka ute men det var helt ok. Frost hade lagt sig över isen så det var inte alls halt. :) Hade tagit på mig halkskydden men de åkte av snabbt igen. :)

I eftermiddag är det dags för ben. Hoppas på mindre träningsvärk denna vecka så löpningen imorn eftermiddag går ok.. Funderar på att flytta fram axlar och triiceps till imorn eftermiddag annars och springa på torsdag efetrmiddag istället om träningsvärken är för illa. Vi får se hur det går. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar