- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 20 september 2013

Dagens fynd! :)

Gomorron allihopa!

Det gick riktigt bra att träna igår trots min underarm som gjorde ont. Kändes mest i början men sedan lade det sig lite och allt flöt på riktigt bra. Jag har fortfarande ont men det är mycket bättre och försvinner troligtvis när som helst nu. :)

Övningarna jag körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Hammer High Row (lats) 4 set
Enarms Hammer low row 4 set
Old T-bar 4 set
Ryggresningar 4 set

Rumpa
Kick-backs i cc 5 set
Side-kicks i cc 4 set

Old T-bar.
 
Efter träning, dusch och mat åkte jag och Peter in till Elgiganten som hade nattöppet 20-22 igår kväll då de hade 20 % rabbatt på GPS-klockor. Jag har länge velat ha en 910XT som är den uppdaterande modellen av min 310XT men inte känt att jag "behövt" köpa den eftersom det inte är något fel på min gamla klocka. Nu har den börjat strula lite smått då och då så när detta erbjudande dök upp så var jag bara tvungen att kolla om jag kunde få tag på en.

Väl där så var det kö (såklart) men det var ju inte direkt som på en Justin Bieber-konsert heller så jag blev inte nertrampad på väg in i butiken. ;) Hittade min klocka och de hade bara 1 enda ex (förutom demoexet) och den norpade jag direkt. Kom undan med 2500 istället för nästan 3200 så det är jag riktigt nöjd med. Hoppas nu klockan är lika bra som priset. ;) #nöjd


Imorse var det bara att knalla upp tidigt och gå med Lilleman. Blev en fin runda i ljuset från fullmånen och både mina och lillens ben var pigga. :)

Det var vackrare i verkligheten dock. :)

I eftermiddag är det storhandling som gäller och träningsvila. Ser fram emot en lugn och skön helg! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar