- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 1 november 2013

Ryggpass och ledig dag! :)

Hej allihop!

Idag är jag ledig och det bra! :) Imorse blev det sovmorgon till halv fem (;)) och sedan 11,5 km morgonprommis med Leon. Vilodag idag så det är den enda motionen kroppen får. :)

Styrkan igår gick riktigt bra och jag fick till ett kanonpass tillsammans med Peter. Övningarna vi körde var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Smala latsdrag med krysset 4 set
Enarmsrodd i Hammer 4 set
Smal rodd stående i maskin 4 set
Kontaktövning lats 6 set
Ryggresningar 4 set

Rumpa
Kick-backs i cc 4 set
Höftlyft med viktad stång 4 set
Hipabductor 4 set

Breda latsdrag. Som jag kämpar för att bredda den där ryggen. Trägen vinner (hoppas jag)! :)

Under förmiddagen har jag storhandlat, städat och lagat en massa mat så att jag och Peter kan ta det lugnt i eftermiddag. Fredagsmys deluxe idag med andra ord! :)

Dagsformen en fredag som denna. :)

Imorgon väntar löpning i dagsljus, som jag längtar! :) Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar