- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 17 december 2010

FREDAG! :)

Äntligen är det fredag! :) Imorse var jag och Lilleman uppe innan fyra för att hinna traska vår runda innan jag skulle till skolan. Fullt ös medvetslös! :) Hann precis lägga i en maskin tvätt innan jag åkte iväg. Blev en kort skoldag idag då vi endast skulle ta några prover. Var hemma vid halv tio igen för att fortsätta tvätta och städa. :) Nu är det iaf städat här hemma inte mycket tvätt kvar. :)

Har sån sjuk träningsvärk i benen idag. Hur mycket jag än försöker så går jag som jag skitit ner mig! :S Riktigt illa kan jag lova! Hoppas de är bättre imorn när jag (nog ) ska gå o spinna. :)

Idag är det vila från träningen, imorn kör jag hårt igen. :) Då är det dags för rygg och mage. Jag går på spinningen om jag orkar vänta till kvart i elva (börjar 45 min senare under julen), annars så kör jag kondition i min ensamhet istället. :)

I eftermiddag väntar handling och mys. :) Hoppas ni har en underbar fredag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar