- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 4 december 2013

Hungrig på gymet

Gomorron!

Det blev gymet sen igår och vila idag istället. Passet gick ok men inte mycket mer än så, kände mig ganska svag och hungrig hela passet. Detta trots att jag ätit ordentligt (som alltid) under dagen. :( Övningarna vi körde var:

Bröst
Bänkpress 5 set
Bröstpress 4 set
Flyes i maskin 4 set

Triceps
Sittande push downs med rep i cc (lutande bänk) 4 set
Press över huvudet med rep i cc 4 set
Push downs med vinklad stång i cc 4 set

Mage
Mördarbänken superset raka och sneda (maxreps 4 set)
Tunga crunches i mördarbänken med viktskiva (kontakt, långsamt utförande samt maxreps) 4 set

Jag somnade nästan direkt när jag lade mig i sängen igår så jag var nog rätt sliten. Imorse kände jag mig piggare även om det så här års är svårt (även för mig!) att gå upp tidigt. Det är ju fasiken mörkt all ledig tid! :(

Det regnade rejält ute imorse också, inget som stoppade mig men det är helt klart skönare att morgonjogga när man inte är dyngsur. ;) Började med 6,5 km med lillen och sprang sen samma sträcka en gång till på egen hand, totalt 13 km denna morgon. Benen var bra mycket piggare än dagen innan men tog det ändå lugna fisken eftersom jag planerar en runda imorn bitti också. :)

I eftermiddag ska jag vila för det har kroppen förtjänat! Ha en fin onsdag allihopa! :)


Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar