- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 13 december 2013

Så stark!!! :)

Gomorron allihopa!

Jag var sjukt stark igår! Hade grym kontakt i alla övningar och kunde lägga på i det mesta. I enarmsrodden i Hammer (fria vikter!) kunde jag köra med 40 kg på varje sida utan problem, ändå långsamt, korrekt utförande med kontakt hela vägen. Detta är ett PB med 7,5 kg, bara sådär.  #stolt

Övningarna vi körde var;

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Smala latsdrag med krysset (långsamt, kontakt) 4 set
Enarmsrodd i Hammer (långsamt, kontakt) 4 set
Stående rodd med smalt grepp 4 set
Kontaktövning rygg i cc 4 set
Ryggresningar med viktplatta 4 set

Rumpa
Höftlyft med viktad stång 5 set
Hipabductor 5 set

Imorse var det löpvila som gällde vilket i vanlig ordning betyder morgonprommis för mig och Leon. Totalt 11,5 km blev det denna morgon. Sjukt mörkt ute nu när all snön är borta, tur att man har bästa pannlampan så man ser vart man går. ;)

Från morgonprommisen imorse när jag försökte ta bild på månen. Ja, det är den lilla pricken i mitten, haha! Rätt svart ute kan man säga. ;)

I eftermiddag blir det storhandling och fredagsmys. Ska bli riktigt skönt med helg nu och sedan väntar sista arbetsveckan innan lite julledigt för min del. :)


Ha en fin fredag allihopa!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar