- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 28 december 2013

Sneak-peak från gårdagens plåtning..

..som gick helt ok. Efter alla filmer/bilder av maskinerna (som tog låång tid) så var jag dock rejält trött så efterföljande bilder blev sämre över tid. Nedanstående är i början av den delen av plåtningen. :)

Oretuscherat original, bilden är tagen av Mattias Klint

Igår eftermiddag var jag helt färdig och på kvällen fyllde jag på med mycket mat och godis. Efter detta blev jag mig själv igen. :)

Idag har jag sprungit som vanligt på lördagarna. Började med 8 km med lillen och sedan blev det ytterligare 24,5 km på egen hand efter frukosten. Benen var pigga idag och det gick undan på slutet. Lyckades dock sträcka till hålfoten på morgonjoggen så det kändes en del hela rundan. Inget som klår löpareuforin av att springa hur som helst. Lycka! :)

Ikväll blir det middag hos min mamma, ska bli riktigt skönt att slippa laga mat själv och få godaste maten jag vet serverad. :)

Ha en fin lördag allihopa! :)

Kram C

4 kommentarer:

  1. Wow!
    Vad snyggt foto, och vad snygg du är. :)

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla! Jag brukar kika i din träningsdagbok på jogg och även här i din blogg. Jag har så många gånger tänkt att jag vill skriva en kommentar... så nu tar jag mig i kragen o verkligen gör det:-) Jag är grymt imponerad av din träning!!! Du har verkligen lyckats bygga upp en grymt snygg kropp och jag kan bara tänka mig hur många timmar av målmedveten träning du lagt ner. Dessutom gör du så himla bra tider och fina resultat i löpningen, du är verkligen cool! Tyvärr är jag och många andra dåliga på att berömma (kan säker vara avundsjuka i vissa fall), men du är verkligen värd det. Så bra kämpat;-)

    // Maria på Jogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket Maria! :) Din kommentar gjorde min dag så mycket bättre! :)

      Radera