- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 30 december 2013

Att avsluta på topp!

Årets sista vecka avslutades på topp! Över 10 mil sprang jag ihop och styrkan gick jättebra hela veckan. :) 

Igår körde jag årets sista benpass. Efter morgonjoggen13 km så hade jag inte  förväntat mig att vara så stark som jag var, satte till och med flera PBn. :) Övningarna vi körde igår var:

Ben & rumpa
Djupa knäböj 5 set
Benböjsmaskin, V-squat (se bild) 4 set
Omvänd hacklift 4 set
Liggande legcurl 4 set
Sidoutfall i Smith 4 set
Gående utfall med hantlar till failure 4 set


Vaknade imorse med världens träningsvärk, som värst i rumpan. #win Började dagen med en lång morgonprommis med en pigg Leon på 11,5 km. I eftermiddag väntar ett pass axlar och biceps med Peter. Sista lediga dagarna nu, på torsdag börjar jag jobba igen. Skönt med en mjukstart på två dagar, känns inte så blodigt då. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar