- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 3 december 2013

Starkare igen!

Gomorron allihopa!

Det gick jättebra på gymet igår, ökade faktiskt i vikter på flera övningar. Händer inte varje dag så jag är minsann riktigt nöjd! :) Övningarna vi körde igår var;

Axlar
Axelpress 5 set
Hantellyft åt sidan 4 set
Flyes för ovansida axel i cc 4 set
Flyes för baksida axlar i maskin 4 set
Baksida axlar med rep i cc 4 set

Biceps
Scottcurl med hantel 4 set
Liggande stångcurl i cc 4 set
Liggande enarmscurl i cc 4 set

Hade lite svårt att somna igår kväll så imorse var det en kamp att komma ur sängen.. Till sist kom jag dock upp men det tog tid innan jag kom ut eftersom jag var seg och gick runt som en zombie denna morgon. Väl utomhus vaknade jag dock till liv rätt fort för det var fullständig storm! Började även morgonjoggen med motvind och den var så stark att jag hade svårt att ta mig framåt bitvis. Större delen av rundan hade jag istället vinden från sidan och då "flyttande" kastvindarna på mig titt som tätt, kändes lite som att någon knuffade till mig, haha. ;) Blev första 6,5 km med lillen och sedan ytterligare 8 km på egen hand. Totalt 14,5 km i stormen, det är jag nöjd med. :)


I eftermiddag så blir det troligtvis träningsvila om inte Peter är sugen på att köra och vila imorgon istället. För mig har det absolut ingen betydelse så vi får väl se hur det blir. :)

Ha en fin tisdag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar