- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 11 november 2011

Dagens fråga

Vad gör den inspektören som ätit nyttigast på konferensen direkt när hon kommer hem?

Har alltså lyckats hålla mig borta från alla kakor och annat skit som serverats de två senaste dagarna. När alla fikat så har jag ätit melon istället och valt de nyttigaste alternativen vid frukost, lunch och middag. Jag har ätit ganska mycket men bra så ja är nöjd med mig själv. :)
Bjuder på en ospännis-bild från hotellbadrummet imorse. Inget speciellt och ser fortfarande bara slät ut innan lite mat i kroppen och i avslappnat "mode".

Svaret på frågan ovan är såklart att hon gav sig ut och SPRANG. :D haha! Blev så sugen i bilen hem så jag bara bytte om och gav mig ut på direkten när jag kom hem. Ett lugnt distanspass på 7,4 km blev de. Tiden blev ett nytt PB på rundan fast jag tog det så lugnt. :) Undrar vad jag hade fått för tid om jag sprungit på? Tänk vad lite extra sömn och mat kan göra. Jag är riktigt nöjd och tillfredsställd. Mår bäst när jag får röra på mig, finns inget underbarare när man suttit på röven i två dar! :)

Ha en bra kväll! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar