- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 8 november 2011

Frusen

Imorse vaknade jag alldeles frusen, ibland blir det så när jag går upp så tidigt som jag gör. Kroppen är liksom inte igång. Bylsade på mig en massa kläder och gav mig ut på 11,5 km rundan med Lilleman. Som vanligt så blev det fasligt varmt när jag fått upp värmen efter några km så då fick jag knäppa upp lite för att inte bli en blöt fläck på marken. Det är ju inte såå kallt ute på mornerna än för alla de kläderna jag tar på mig. Undrar hur jag ska kunna ta mig ut när det blir 15-20 minus ute, det finns ju bara så mycket kläder man kan ta på sig och samtidigt kunna röra sig framåt. ;)

Bröst- och bicepspasset igår gick riktigt bra! Jag tog i ordentligt och fick bra kontakt så jag är nöjd med min bedrift. :) I eftermiddag väntar ett benpass på mig och även om jag tycker det är tråkigaste muskelgruppen och träna så ser jag fram emot att gå till gymet och träffa alla trevliga människor som tränar där. Jag verkligen stormtrivs och känner mig hemma, inget jag känt på mitt tidigare gym där jag var den enda tjejen som tränade tungt. Blir lätt att de andra tittar lite snett på en då. :( Men det är skönt att äntligen ha hittat "hem". :)



Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar