- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 30 november 2011

Trött

Så trött så trött! Vilken vecka det varit än så länge, helt färdig varande dag.. Och då somnar jag tidigare än jag brukar varje kväll.. :( Skit är de!

Ben- och magpasset igår gick.. Körde på som vanligt men när det var dags för mage så var motivationen som bortblåst. Detta gjorde att jag inte kände för att köra så många set så körde ordentligt tungt istället men 5 set mördarbänken med viktplatta på 20 kg.



Imorse så vaknade jag stel som en pinne i benen men det var bara att ge sig ut. 11,5 km morgonprommis i stormen med Lilleman. Hoppas jag piggar på mig till i eftermiddag för jag skulle vilja springa lite. Lär ju inte bli nån lång runda med mina tunga ben men en liten borde jag orka med i alla fall. Vi får se va min man säger, vill han så kör jag¨i vilket fall. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar