- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 29 november 2011

Tisdag

Godmorgon!

Lilleman mådde bra sen och haltade inget mer under dagen. :) Såå skönt för jag var riktigt orolig för honom. Det blev extra mys igår kväll kan jag lova. man ska aldrig ta någor förgivet här i livet!

Gårdagens pass bröst och biceps gick bra. Kände mig lite hungrig och orkeslös men körde på ändå och sänkte mig inte i vikt i någon övning. :)

Imorse blöev det 11,5 km morgonprommis med Lilleman och han var såå lycklig. Hann ju inte gå så långt igår så han hade massor av extra energi idag. :) Nu har han i alla fall fått springa av sig så han kan va lugn under dagen. ;)


I eftermiddag är det åter dags för ben. Ska köra samma upplägg som förra veckan tror jag då det gav mest träningsvärk i rumpan och mindre i benen. Helt ok om jag får säga vad jag tycker. Då har jag även möjligheten att springa imorgon om jag vill. Om de nu går lika bra som förra veckan vill säga, det återstår att se. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar