- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 23 november 2011

Smått irriterad..

..är jag idag! Såå trött på alla idioter som inte kan köra bil till att börja med..

1. Stoppklossarna som kör som kärringar och inte ens kan hålla 70 på en 70 väg (el 50 på 50 väg heller för den delen).
Kan du inte åtmistone hålla hastigheten som gäller så ska du fan inte köra bil!

2. De som inte kör om stoppklossarna utan lägger sig i långa lämmeltåg som är helt omjöliga att köra om med mycket möten (och korta raksträckor).
Kan du inte genomföra en omkörning så ska du fan inte köra bil!

3. De som inte bländar av helljusen vid möte, eller ligger bakom och kör med helljusen på och bländar.
Ser du inte i mörkret med halvljus så ska du inte köra bil i mörker!

4. De som ligger alldeles för nära bakom i lämmeltågen och bländar en i backspeglarna. Du kommer inte fram fortare för att du ligger precis i röven på min bil när det är 6-7 bilar framför som kör samma hastighet, IDIOT!
Kan du inte visa respekt i trafiken så ska du fan inte köra bil!


Och nu till nästa störningsmoment för dagen: Byggarbetarna som borrar som idioter redan 7 på morgonen så man får börja dagen med en sjudundrandes huvudvärk! TACK SÅ JÄVLA MYCKET!!!

Sådär ja, nu har jag avreagerat mig lite. ;)

Ben- och magpasset igår gick riktigt bra. Fick bra kontakt som vanligt och känner redan av den begynnande träningsvärken. P ville springa i eftermiddag men vi får se om jag följer med. Beror helt på hur benen känns.. Vill verkligen inte ha en vecka som förra då mina slitna ben förstörde mestadels av helgens träning.. :(

11,5 km morgonprommis imorse. Stum i benen men det gick ändå bra och tempot var högt. :)

Hoppas ni får en underbar dag alla! :)

Kram C

2 kommentarer:

  1. ett tips på punkt nr 4 om du blir bländad e att på backspegeln precis under sitter det en liten hmm "flärp" om du trycker till den så vinklas backspegeln och du blir inte bländad men ser ändå bakåt. jag har precis upptäckt detta o vinklar alltid backspegeln nu när det är mörkt.

    något att prova kanske ? :)
    ha d gott
    /Magnus

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Magnus! Det ska jag prova direkt! :)

    SvaraRadera