- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 16 november 2011

Jäkla dimma!

Imorse var det återigen alldelse dimmigt ute. Morgonprommisen blev i alla fall 11,5 km men man såg inte mycket kan jag lova! Värre blev de när jag skulle köra till jobbet. :( Varför måste det vara dimma nästan varenda morgon? O varför måste alla idioter som inte ens kan hålla hastighetsbegränsingen vara ute samtidigt som mig?? Tror 90 % av Sveriges befolkning kör som kärringer, kan man inte (minst) hålla den hastighet som gäller så ska man fan inte köra bil! Lite småttirriterad idag ja.. ;)

Ben- och magpasset igår gick bra! det var extra roligt på gymet då B kom ner och gästränade lite, alltid trevligt när de händer. :) Mycket skitsnack men även en hel del bra träning blev genomförd. :) Tog det relativt lugnt eftersom jag i eftermiddag ska springa med P igen. Känner mig lite stum i benen men han är väl inte i direkt elitform så jag borde klara av passet ändå. ;)

Hoppas ni får en bra dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar