- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 15 augusti 2013

Bröst, triceps och morgonlöpning

Gomorron!

Jag fuck sällis av Peter på gymet sen igår! :) Passet gick riktigt bra och jag var stark. :) Övningarna vi körde var:

Bröst
Bänkpress 6 set
Lutande press i maskin 4 set
Flyes i cc 4 set

Triceps
Press med rep över huvudet 4 set
Push downs med rak stång i cc 4 set
Push downs med vinklad stång i cc 4 set

Imorse var det dags för en morgonjogg igen. Som vanligt hade jag svårt att komma ur sängen och var rejält seg med att klä på mig men till slut kom jag och Leon ut. Vi sprang 6 km tillsammans med pannlampa i mörkret innan jag lämnade av honom hemma och gav mig ut på ytterligare 6,5 km ensam. Totalt 12,5 km denna morgon. Rätt sega ben men hade väl inte räknat med så mycket annat efter gårdagen.

Leon tycker att det är skönt att det blivit svalare. Nu kan han ligga och mysa i sängen utan att dö av värmeslag igen. :)

I eftermiddag så är det dags för veckans första pass med coach. Rygg och mage ska få sig en genomkörare. :) Hoppas jag är lika stark som tidigare i veckan! :)

Ha en fin dag allihopa!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar