- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 30 juli 2013

Semesterslö

Gomorron!

Dåligt med bloggande nu men har kommit in i ett riktigt skönt semesterlugn.
Vanligtvis dampiga jag är kolugn och tycker de är rätt skönt att bara vara utan måsten. Jag sover säker dubbelt så mycket som vanligt. Tar ett kärringvil när jag känner för det och inte skäms jag heller. ;)

I söndags blev det 13 km morgonjogg. Först 8 km längs stranden med Leon och sedan ut till udden t & rt ensam. 


På eftermiddagen blev det ett riktigt tungt benpass med Peter på Oasen gym i Trelleborg. Detta var första och enda styrkepasset under tiden här i Smyge. Passet gick riktigt bra och vi avslutade kvällen med pizza och godis. :)


Igår var träningsvärken ett faktum och det blev endast en morgonprommis med Leon på 9 km. Dagen spenderade vi i Malmö och på kvällen blev det god middag ute (inte nyttig alls, haha) och efter wolverine på bio med godis i knät. Jo, jag är en dålig människa men man måste ju få ha lite gott på semestern eller? ;)


Imorse regnade de ute när jag och Leon gav oss ut på vår morgonjogg. Blött på stranden så hade sand överallt. Leon älskar dock löpningen på stranden så jag offrar mig. Blev 7 km tillsammans med honom och ytterligare 6 km efter ensam, totalt 13 km.

Idag blir det nog en sväng till Ystad men först lite vil i soffan tror jag. ;) Hoppas ni har de lika bra som jag! :)

Kram C

4 kommentarer:

  1. Livet är till för att njutas helt klart! Gör du rätt i!
    Jag äter choklad varje dag näst intill och jag blir bara gladare och gladare!
    Härligt.......
    Ha en lugn och skön semester! Njut av lugnet!

    SvaraRadera
  2. Det ska va gött och leva!
    Njut och vila skönt på din semester, kram.

    SvaraRadera
  3. Hej! Minns inte om jag har frågat dig tidigare men har du Instagram? // Helen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå, det har jag! camillacgreen heter jag där! :)

      Radera