- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 5 januari 2011

Core, löpning & träningsstatistik

Vi började träningspasset med att värma upp i 10 min på crosstrainern innan passet. I början av Coren så kände jag av min träningsvärk i magen men sen så gick det över. Det var inget jätteavancerat pass, jag orkade göra alla övningarna på jobbigaste möjliga vis utan problem. Tror ändå jag kommer att känna av det imorgon då det var en hela del övningar som jag inte gjort tidigare. Kan säkert vara ett bra pass att komplettera med när man har lite tid över. :)

Efter att magen fått stryk så löpte vi 20 min på bandet. Det gick bra och jag kände inte av knät. Tog det ganska lugnt för säkerhets skull. :)

Har glömt att lägga upp min träningsstatistik för december. Här kommer den! :)

Rapporten gäller från 2010-12-01 till och med 2010-12-31

Här ser du ditt totala resultat sedan din förra sammanställning.


Totalt antal pass:
73 pass
Total tränad tid:
82h 7 min
Total tränad sträcka:
440.40 km

Imorgon blir det att köra ben. Min vän ville följa med så då kan jag lika gärna ta det imorgon. Då får jag en vilodag innan ett nytt spinpass på lördag. :) På fredag har jag så mycket att göra dessutom så det skulle bara blivit ett stresspass..

Har pluggat dåligt under dagen. Ska sätta mig lite snart men först måste hunden få gå ut. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar