- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 26 januari 2011

Snart dags för spinning!

Nu sitter jag och smygbloggar den sista lilla stunden på praktiken för dagen. Använder min tele i alla fall. ;) Jag är faktiskt klar med det jag skulle göra idag så jag har inget bättre för mig. :) Så fort kl slår fem ska jag springa hem och byta om till spinningen kl sex. 70 svettiga minuter kommer kännas efter de senaste dagarna. Sovit dåligt varenda natt! :(

Imorgon åker vi tillbaka till Nässjö för att ta ytterligare prover. Bilen avgår redan kl sex så det blir att gå upp tidigt och gå en liten sväng med Lilleman innan. Förhoppningsvis är vi hemma igen tre så jag hinner vila lite innan gympasset med sambon vid fem. Ska köra rygg och baksida ben imorgon för att prova om axelpasset på söndag går bättre då. Enligt detta schema måste jag köra framsida ben och mage innan spinningen på lördag morgon. Vi får väl se hur det går, ha ha! ;)

Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar