- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 12 januari 2011

Trött...

Imorse när jag gick upp så blev jag överlycklig, det snöade ute! Det var inte lite heller och hade hållt på ett tag så det låg en tjockt täcke på marken. Inte för att jag älskar snö på något sätt men jag vet att så fort de kommer lite snö som lägger sig på isen så försvinner halkan. Har ju gått som Bambi på hal is i flera dagar nu och även om jag har halkskydd så spänner jag mig när jag går fort. Imorse var promenaden mycket behagligare. :) Det blev en jäkla pulsande men det tar jag hellre alla dagar i veckan än halka. :) Pulsa är jobbigare och då ger prmenaden ännu mer, man ska se det så och inte negativt. :) Mer träning helt enkelt. :)

Tyvärr råkade jag sträcka höger baksida lår igår på spinningen så jag har haft lite känningar idag, hoppas det går över tills imorn för då är det dags för ben. :) Min kompis kunde nog inte imorgon så jag vet inte riktigt till vilket gym jag går. Får se hur jag känner imorgon helt enkelt. :) Passet måste i alla fall avklras på förmiddagen för sen är det läkaren på eftermiddagen och bio med en vän på kvällen. Ska försöka hinna plugga lite också. ;)

Känner mig sjukt sliten nu på eftermiddagen efter en heldag i skolan. Skulle vilja göra som Lilleman...



Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar