- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 9 januari 2011

Morgonpromenaden från helvetet!

Igår blev det alltså rygg och mage på gymet. Passet gick riktigt bra så jag är nöjd. :) Eftersom jag hade så ont i vänster framsida lår så blev det som sagt ingen spinning, kunde ju knappt gå så än mindre spinna. :( Efter styrkan så körde jag 10 min rodd för att få lite kondition i alla fall. Det var de värsta 10 minutrarna i mitt liv! Jäklar så tråkigt det var, plattan man satt på var stenhårt så det bara värkte i rumpan, haha! De var ju den enda konditionen jag kunde köra utan att använda benen men mer än 10 min gick inte, värsta konditionsformen jag provat tror jag, haha! ;)

Resten av dagen spenderades med att äta massa gott och hälsa på min mormor. Till kvällen blev det filmmys och en massa godis och chips. Känner mig som en flodhäst nu men idag ska jag äta bra igen. Igår var ju min fridag. :)

Morgonpromenaden var rent ut sagt förjävlig idag. Det regnande igår och var plusgarder hela natten så det är isgata ute nu. Har halkskydd baktill på skon men det hjälpte bara lite grann imorse.. hade behövt över hela skon för de gick knappt att komma framåt. Staplade runt 11 km på nästan två timmar. helt sjukt! Brukar ju gå 13 på 1 timme och 38-40 min i vanliga fall.. Då förstår ni hur halt det är! Hoppas hitta några nya halkskydd som täcker hela sulan idag, annars blir det svårt att gå imorn bitti. Ska till skolan igen då så de bli att gå upp vid fyra. Har knappast nån extra tid att gå på så jag måste kunna gå fort som vanligt.

I eftermiddag är det tänkt att jag ska köra axlar och triceps med min sambo som vanligt på söndagar. Om han bangar så får jag gå själv. Nu börjar skolan igen och jag har inte en massa extra tid att träna så det får bli när tid finns. Då måste helgerna utnyttjas till max. :)

Nu ska jag plugga till provet! Ett måste om jag ska klara av det. Tycker det är sjukt ointressant så de är inget roligt men det är bara att bita i det sura äpplet!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar