- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 15 januari 2011

Fridag- me like!

Äntiligen är det lördag! Sitter och vilar mig lite efter morgonprommis och en ordentlig frukost. :) Ska gå till gymet om nån halvtimme för att köra slut på min stackars mage. :) Skönt att jag bara har den idag, det brukar alltid bli lite stressigt att hinna med både rygg och mage på en timme innan spinningen vid tio. Första spinpasset med favvoledaren för terminen då, ska bli kul! :) Hoppas hans pass är lika bra som det förra terminen, har höga förväntningar. :)

Idag är ju min fridag så det kommer bli en jäkla massa mat och godis som vanligt idag. ;) Börjar med ett gäng hamburgare till lunch och pizza till kvällen tror jag. En del del godis och chips kommer nog även slinka ner. ;) Lika bra att äta så man inte blir sugen nåt mer försen nästa lördag. :)



Hoppas ni får en underbar lördag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar