- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 6 januari 2011

Jag är bara mänsklig!

Nu är benpasset avklarat och det gick kanon. Började med 5 min på löpbandet och sedan var det dags för 1,5 timme ben. Övningarna vi körde idag var:

Ben
Knäböj 5 set
Utfall med hantlar 3 set
Legcurl 4 set
Gynstolen 4 set
Benpress 4 set PB
Liggande legcurl 3 set
Leg extension 3 set

Efter styrkan staplade vi bort till crosstrainrarna och körde 20 min i ett tufft tempo. Ett kanonpass helt enkelt. Kommer kännas imorgon kan jag lova! ;)

För att visa att jag bara är mänsklig så ska jag visa två bilder, en från innan jul och en från idag. Så kan ni se vad en massa skitmat gör med mig...

Detta är taget innan jul. Det bästa korten av de tagna innan jul iof men man ser en tydlig skillnad i hårdhet om man jämför med bilden nedan.

Detta är taget idag. Även om ljuset inte är desamma som ovan så ser man att jag blivit mjukare.

Det skiljer bara ett kilo mellan bilderna men som ni ser så gör det rätt mycket. Jag kan tyckas träna en massa och leva rätt bra men är såå svag för mat och sötsaker. Under perioden över jul och nyår har jag inte hållt på mitt vanliga "en dag i veckan" utan ätit fritt hela perioden. Förhoppningsvis blir jag av med kilot bara genom att jag nu gått tillbaka till mina vanliga vanor. Om inte så får jag ta tag lite extra i kosten ett tag, det återstår att se. :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar