- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 14 januari 2011

Fick en komplimang idag! :)

Gick till gymet men körde bara rygg, annars blir jag så rastlös imorgon om ja måste vänta på spinningen hemma. ;) Nu kan jag gå till gymet innan och köra mage iaf. :) Det kom fram en tjej till mig på gymet idag och sa att hon tyckte att jag hade så snyggt tränad kropp! Oj vad glad jag blev! Inte ofta någon kommer fram och säger så inte! Gillar folk som kan ge folk de inte känner komplimanger, försöker göra det själv och det uppskattas alltid! :) Passet gick i alla fall bra och jag fick jättebra kontakt! :) Övningarna jag körde var:

Rygg
Chins med smalt grepp 4 set
Latsdrag 4 set
Rodd 5 set PB
Korsryggen i maskin 4 set
Latpullover 4 set
Enarmsrodd med hantel 4 set


Latpullover. Jättebra övning som bränner bra i latsen. :)

Efter passet så blev det 25 min på crosstrainern. Jag kunde inte låta bli med mina pluskilon, haha! Körde inte lika tungt som vanligt dock men i väldigt högt tempo. :)

Nu är tvätten igång och ska snart plugga lite mer. Storhandling som vanligt idag, skönt och fylla upp skåpen lite. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar