- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 16 januari 2011

Inte plusgrader och regn!!! :(

Jag blev så besviken när jag gick upp imorse och såg att det regnade ute och var 1 plusgrad.. Dragkedjan på mina gamla byxor som jag går i gick sönder så jag fick sätta ihop med en säkerhetsnål. Vad ska jag nu gå i?? Har inga bra byxor förutom dessa, snyft! :( Som om inte detta var nog så hade jag glömt att ladda min mp3 igår så batterierna var helt slut. Såklart märkte jag inte detta försen jag gått en bit, bara att gå hem och lämna in mp3:n och hämta mob och hörlurarna. De är inget vidare då de är för stora för mina öron men hellre de än ingenting! Ut igen och upptäcker då att jag glömt vantarna! Bara att springa tillbaka och hämta dem. Vilken morgon va? Jag hoppas verkligen att det inte blir minusgrader nåt mer igen nu. Orkar inte med isgatan som blir ute efter regnet.. Vilket skit! :(


Så här känner jag mig idag, haha!! ;)

Som ni hör så har allt gått emot mig idag så mitt humör är inte på topp! Måste plugga idag men funderar på att lägga mig och vila en stund i hopp om att jag vaknar upp på bättre humör. Hatar att vara grinig! :(

I eftermiddag blir det axlar och triceps med min sambo som vanligt på söndagar. Har ju vilat ordentligt denna vecka så hoppas att jag är minst lika stark som innan förra veckan men helst starkare. ;) Men som den här dagen börjat så går väl träningen åt helvete den med. Nej, nu ska vi vara positiva. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar