- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 7 januari 2011

Stelbenta kärringen

Idag är det fredag vilket innebär städ och tvätt.. Har varit ute på morgonprommis med Lilleman som vanligt och tänkte nu skriva några rader innan jag går på städandet. :) Jag är riktigt mör i benen idag vilket tyder på att bra pass igår som jag trodde. :) Jäklar vad de värker när man går nerför, uppför och ska sätta sig, haha! Idag blir de en sån där dag när jag är som en gammal kärring som måste hålla sig i handfatet för att kunna sätta mig på toaletten, haha! ;)

Vid fem är det tänkt att vi ska gå på ett spinpass så jag hoppas verkligen inte att jag är för dålig då. Träningsvärken har ju bara börjat komma nu, kommer vara som värst i efterm/kväll! :S Om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog gå iaf. Värre är de för min vän, hon är inte van att träna ben. Har faktiskt aldrig gjort det tidigare, gud så ont hon kommer ha idag! :S Träningsvärken brukar faktiskt bli bättre (iaf på mig) om jag tränar lite och får igång blodcirkulationen i benen så ett spinpass är nog bra. :) Älskar ju verkligen att spinna så jag vill verkligen gå! :)



Storhandlingen gjordes igår istället för idag så det är ledigt från det ikväll, annars hade jag inte kunnat träna alls. Tvätten har min sambo lovat att ta hand om när jag är och tränar. :)

Dags att ta tag i städandet. Min sambo är ledig idag så jag hoppas han har lust att dammsuga när han vaknar.. Vill ju inte gärna väcka honom nu med dammsugaren, fixar allt annat så länge. :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar