- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 8 januari 2011

Inflammation? :(

Min vän ringde mig igår efterm, hon hade så ont i benen så hon kunde inte spinna. Då det fanns ett pass på mitt vanliga gym så gick jag på det istället. Jäklar va de kändes i framsida lår! Hade så ont så jag knappt kunde ta mig hem efter passet. Jag kan ju verkligen inte köra lugnt heller utan det är allt eller inget för mig, slet som ett djur. Skulle nog inte gått igår för jag har jätteont idag med. Särskilt i vänster framsida lår, tror jag åkt på en inflammation. :(

Morgonen örjade inte bra, försov mig en halvtimme.. Morgonpromenaden kändes förjävlig och jag fick verkligen kämpa mig runt med staplnde steg för Lillemans skull. Han ska ju inte drabbas bara för att jag varit dum! Belastade mer på höger för vänster ben gjorde inte som jag ville. Kan ju inte gå på nån 70 min spinning idag såklart, har bokat av passet. Ingen kondition för mig mer idag utan bara styrka. Ska gå till gymet nu och köra rygg & mage. Trist att missa spinningen men min favvoledare har iaf inte passet, haha. Varit värre om det varit nästa lördag. ;)

Dags att byta om och stapla till gymet!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar