- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 27 juli 2012

-5,5 kg på 3 dagar

Jo, nu är all vätska jag la på mig på Mallis borta. :) Låg ju som sagt ett kg plus när jag åkte men det försvinner nog så småningom det med. Känns skönt att svullnaden lagt sig och förhoppningsvis så är knäna på topp imorn bitti för ett löppass. :)

Började dagen med 11,5 km morgonprommis med Lilleman. Var trött idag då jag hade väldigt svårt att sova inatt. :( När vi gått klart och jag ätit min morgongröt så gick jag och la mig en stund igen för att ta igen lite sömn innan gymet. Vaknade en timme senare och var tröttare än tröttast. Tog mig ändå i kragen och gick upp, tog på mig kläder och drog till gymet.

Idag blev det ett pass rygg och mage. I början gick det riktigt segt men det släppte efter några set. :) har dock sjuk träningsvärk i axlar, bröst och armar så vissa övningar var lite jobbiga idag. ;) t ex så värkte det rejält i brösten när jag körde breda latsdrag. Jag klagar inte dock, känns skönt att veta att man kört ordentligt. :)

Nu ska jag vila resten av dagen. Imorgon väntar en kortare prommis med Lilleman och ett tidigt långpass för min del. Senare på förmiddagen så åker jag, Lilleman och Peter till min mammas hus där vi ska vara och ha det skönt till söndag. Imorgon kanske är sista varma sommardagen för i år (om man ska lyssna på väderrapporterna) och det vill jag ta vara på. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar