- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 23 november 2010

Axlar, triceps och HIIT

Nu är gymet avklarat för dagen. Hade världens problem att gå dit och hem då det kommit en himla massa snö och de har inte hunnit ploga nånstans än..

Passet idag gick bra även om jag kände mig lite svagare än vanligt precis som igår. Undrar om jag behöver öka på min kreatindos? Då jag inte gått på det tidigare så har jag tagit mindre än vad som är föreskrivet och det har fungerat bra- tills nu kanske!? Ska nog prova att öka på till minsta dosen de rekomenderar och prova i nästa vecka. Övningarna jag körde idag var:

Axlar
Hantelpress 5 set
Militärpress bakom huvudet 4set
Baksida axlar med hantlar rep i cc 4 set av varje övning
Framsida axlar med rep i cc 4 set
Fjärilen 4 set

Triceps
Med hantel framåtlutad på bänk 3 set
Rep över huvudet 4 set
Rak stång i cc 3 set
Vinklad stång i cc 3 set

Efter passet blev det löpbandet 20 min och av dessa körde jag 15 min HIIT. Jag körde 1 min då jag sprang så fort jag kunde, 1 min joggning osv. Nu är jag trött i kroppen, idag var min fjärde dag i sträck så det är inte så konstigt.

Sitter och funderar på hur jag ska göra med lunchen.. Vill ju verkligen gå men det kommer va ett jäkla projekt att gå till stan i det här vädret... What to do?

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar