- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 23 november 2010

Snöstorm med blask

Idag var de minsann inte roligt att gå morgonprommisen! Snöstorm med blötsnö och jätteblaskigt på marken. :( Var helt dyngsura båda två när vi kom hem. Nu har jag i alla fall ätit min frukost och tänkte ta mig (läs:gå) till gymet om en timme.

Idag blir det axlar och triceps. Känner mig inte speciellt peppad av att gå dit i det här vädret men så är de ibland. Bara o ta sig i kragen. :) Är tänkt att jag ska gå på tjejlunch i stan vid ett idag men då måste vädret bli lite bättre. Har inga bra stövlar/skor att gå i när de är så här blött och har ingen lust att äta lunch med en svimmingpool i skorna.. Det här vädret får en att bara vilja gå o lägga sig och dra täcket över huvudet. :(

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar