- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 27 november 2010

Rygg och spinning

Passet gick faktiskt bra idag. Kände inte av ryggen när jag tog i så det är nog bara ett slag jag fått och inte en sträckning, det bara känns när jag lutar mig emot något. Övningarna jag körde var:

Rygg
Chins med smalt grepp 4 set
Korsryggen i maskin 4 et
Latsdrag 4 set
Rodd 4 set PB
Enarmsrodd med hantel 4 set PB

Mage
"Mördarbänken", crunches med och utan vikt 6 set (20 rep/set)
"Mördarbänken", rotation med viktskiva 2 set (100 rep/set)
"Mördarbänken", sneda situps 2 set (20 rep/set)
Diverse övningar utan vikt på golvet 3 set (20-50 rep/set)

Efter passet blev det banan och protein innan spinningen. Den gick kanon som vanligt och jag körde skiten ur mina stackars ben. Har världens träningsvärk sedan benpasset igår men det gick bra ändå. Allt går om man bara vill och bestämmer sig för det. :)

Nu blir det mys framför TV:n med min allra käraste Lilleman. Skjutsade precis iväg min sambo på festen, orkade verkligen inte följa. Sen ville jag inte lämna bort Lilleman heller så jag valde att stanna hemma ikväll. Nästa gång jag går ut ska vara med mina tjejer så de blir en kanokväll. Parfester kan vara så länge känner jag. ;)

Nu har "Tomten är far till alla barnen" börjat så nu är det dags att inta vågrätt läge med godispåsen i högsta hugg! ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar