- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 13 november 2010

Regn & rusk

Gick upp vid tjugo i sex och nu är morgonprommis och frukost avklarad. :) Idag regnar det ordentligt och nästan all snö är borta. Hoppas ni bara inte de blir minus innan de torkat upp ute för då blir de isgata.

Om 40 min är de dags för gymet och idag är det ryggen och magen som ska få stryk. :) Efter väntar som vanligt ett tufft 70 min spinpass på mig. Åh så skoj! :) Efter dusch och tillfixning så blir det att åka och handla ett täcke till Lilleman samt en present till min far. Kommer väl gå i ett idag antar jag. Somnar väl som vanligt under filmen ikväll med magen full av godis. ;)

Gårdagen var verkligen fullspäckad och när jag var klar med allt på kvällen så somnade jag direkt. Blev väckt efter halva idol och sedan höll jag mig vaken till halv elva iaf. ;) Tror dagen kommer bli kanon även om det är riktigt ruskväder ute. Lördagar brukar oftast bli det och idag får jag äta godis! :)

Ska försöka skriva igen i eftermiddag om hur passen gick. :) Ha en trevlig lördag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar