- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 15 november 2010

Skitväder!!

Trodde faktiskt knappt de kunde bli blötare ute än de var igår men ack så fel jag hade! Imorse när jag gick upp så vräkte det ner igen. Bara att ta på sig regnkläderna och gå ut. Blev en sjö i skorna ganska snart men jag kan ju knappast gå i gummistövlar heller, de är ju så otymliga så då kan jag inte gå i nåt vidare tempo. Skorna ligger nu på tork över elementet som de gjort varje dag den senaste tiden. Finns det inget slut på allt det blöta? :(

Alla mina regnkläder är helt dyngsura fast de ska stå emot massor av regn. Ska gå till gymet om en timme, får väl ta på mig vinterjackan antar jag.. Idag blir det biceps och bröst. Skulle kört mage också men har fortfarande en jäkla träningsvärk sedan lördagens pass så jag får vänta med det. Inte för att jag klagar, inte ofta man får sån här träningsvärk i magen inte! :)

Förutom att träna så ska jag plugga lite idag. Slipper åka till skolan som tur är, skönt att slippa va ute i regnet mer än nödvändigt. Man får vara glad för det lilla i livet. ;)

Hoppas ni har en bra dag i regnrusket!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar