- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

söndag 21 november 2010

Benpass och löpning

Det blev ingen squash idag. Hade totalt glömt bort att min handled inte är helt hundra. Ville inte äventyra nåt genom att köra något som innefattar vridmoment försen jag är helt frisk.

Jag och min sambo testade ett nytt gym idag istället. Där körde jag benpasset som det var tänkt från början. Det gick helt ok och gymet var stort och hade ett bra urval av maskiner och många fria vikter. :)

Körde få övningar idag men jag är helt slut ändå kan jag lova. :)

Ben:
Knäböj
Utfall med hantlar
Gående utfall med hantlar
Legcurl för baksida och framsida

Efter styrkan körde jag 20 min förbränning. Idag blev det löpbandet och det gick helt ok även om jag inte kunde springa så jättefort med mina trötta ben. ;)

Nu är det snart dags för kvällsmat och sen väntar filmmys. :)

Hoppas er dag varit toppen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar