- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 15 november 2010

Bröst & biceps

Nu är dagens pass avklarat! Bröst och biceps blev det. Om träningsvärken i magen är över imorgon så tar jag den då istället tänkte jag. :)

Biceps:
hantelcurl
bamsecurl
rak stång i cc (PB)
och vinklad stång i cc (PB)

Bröst:
hantelpress
flyes i cc
bänkpress (rak och lutande bänk)



Bilden är inte efter bicepspasset idag men ganska ny iaf. :)

Nu är mukklerna slut så att säga. :) Styrkepasset tog 1 timme och 5 minuter och efter det så blev de 20 min kondition. Det fick bli crosstrainern idag igen då min träningsvärk i framsida lår är riktigt illa idag. Crosstrainern kunde jag iaf köra järnet på utan problem. :)

Idag blir det att bjuda far på lunch eftersom det var fars dag igår. pappa hämtar mig så jag behöver bara gå ut i regnet med Lilleman under dagen vilket känns helt ok idag. ;)

Dags att fixa till sig lite inför lunchen! Ha en fortsatt trevlig dag! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar