- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

måndag 22 november 2010

Fusk och träningsvärk

Igår fuskade jag!! Jag erkänner, jag är en svag människa! Hade sparat det överblivna godiset från i lördags då jag hade tänkt att spara det till nästa helg. Det var en hel del kvar och tyckte det var onödigt att slänga det. Big misstake!! Tryckte i mig hela härligheten igår kväll istället! :( Misstaget med att sprara godis och tro att jag är stark gör jag inte om igen. Vågen visade 2 kg plus efter helgens frosseri. Vet att de är vätska osv men de kändes inget vidare alls. Nu jäklar ska de tränas bort!! Morgonprommisen blev 1 km längre (14 km totalt) än vanligt idag på grund av mitt dåliga samvete, haha. Min sambo tyckte de var bra att jag åt för han säger att jag är för smal nu för tiden. Varje gång jag säger att jag fryser (som jag gör jämt nu för tiden) så säger han att de är för att jag har för lite kroppsfett. Så illa är det knappast och han har faktiskt mindre än mig så han ska inte säga nåt, så de så! ;) Jag är ganska hård men absolut inte stenhård så de finns allt lite att ta av och jag vill absolut inte gå upp i fett! Muskler är välkommet men de får jag inte av att svulla godis, haha. ;)

Idag blir det biceps, bröst och mage som ska få stryk. Har precis bokat ett lunchspinpass som jag ska köra istället för min 20 minuters förbränning. Kan jag gott göra, har en hel del överskottskalorier till godo efter helgen. Kommer att dricka protein emellan passen såklart då konditionen är längre än vanligt. Här ska inte brytas ned några muskler minsann! :) Har sån sjuk träningsvärk i benen sen igår, kommer att kännas på spinningen kan jag lova! Hoppas jag står ut, kan inte gå på toaletten normalt som de ser ut nu, haha. O värre blir de antar jag! :S

Skriver efter passet om hur det gått! :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar