- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 10 november 2010

Spinning!

Det blev en mysig morgonprommis i snön imorse. Var lite svårt att gå på vissa ställen där de inte var plogat men de kändes så mycket ljusare ute med all snö. :) Dagen har spenderats i skolan. Fick gå dit och hem idag då det inte kändes säkert att cykla.

Dagens träning är 70 min tuff spinning och jag sitter omklädd och klar i soffan och väntar på att få gå om en kvart. Går dit med tänkte jag, låter cykeln stå tills snön töar bort eller de är plogat överallt.

Blev sent mellis (vid halv fem) på grund av skolan men man brukar inte få håll på spinningen ändå. Som vanligt så åt jag min vaniljyoghurt med havreringar. Gott mellis innan träning. :) Till kvällen kommer jag inte laga mat utan äta proteingröt tänkte jag. Blir sen kvällsmat då jag inte är hemma försen kvart över sju och sedan ska jag duscha, tvätta hår etc innan. Efter maten blir jag alltid en slappis så det är bäst att göra de innan. ;)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar