- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 27 mars 2013

Kul att vara stark!

Gomorron allihop!

Igår blev det som sagt gymet för mig och Peter. Hade faktiskt sett fram emot det hel dagen och det gick riktigt bra! Hade inte tappat nämnvärt i styrka och ökade till och med i två övningar! :) Hade nästan glömt hur kul det är att ta ut sig fullständigt styrkemässigt, nu fick jag mersmak! :) Övningarna jag körde igår var:

Axlar
Hantellyft åt sidan 4 set
Raka lyft med viktskiva 4 set
Baksida axlar i TRX 4 set
Axelpress 4 set

Bröst
Bröstpress i TRX 4 set
Flyes i cc 4 set

Triceps
Enarms push down med hantel 4 set
Tricepspress i TRX 4 set
Enarms push down i cc 4 set


Flyes i cc.
 

Detta är min sista arbetsdag innan påskledigheten. Vi arbetar alltid halvdag dan innan röd dag så därför flexar jag bort andra halvan imorgon så jag kan vara helledig. :) Troligtvis blir det gymet ikväll. Imorgon när jag är ledig är det mycket som behöver fixas där hemma men jag hoppas kunna hinna med att ta en löprunda åtminstone. :)

Ha en fin onsdag allihopa!

Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar