- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 21 mars 2013

Så mycket att göra men så lite tid!

Gomorron!

Fick inget brev från läkaren igår.. Jag var väl inte viktigare än att de skickade med B-post antar jag. Tur att jag ringde själv för annars hade jag varit i upplösningstillstånd nu. Jäkla skit-läkare!!

Igår eftermiddag så var det packning som gällde. Vi hann med en hel del men insåg att det var mycket kvar. Jag har nu packat ner alla mina kläder som jag ska behålla (8 fulla kartoner, resten ges till välgörenhet) men vi har fortfrande alla Peters kläder, våra jackor, alla skor, mössor, vantar, allt i badrummet och en himla massa i köket + alla matvaror kvar.. Tror det kan bli svårt att hinna allt ikväll då Peter ska iväg på ett möte vid sju. Vi får helt enkelt göra så gott vi kan. Det som blir över får vi ta i helgen sen, lägenheten ska inte flyttstädas försen på onsdag nästa vecka då städfirman kommer.

Somnade som en stock tidigt igår kväll och är nu på jobbet. Blev vanliga rundan med lillen imorse i kylan. För första gången sedan min kropp började balla ur så svettedes jag när jag gick fort. Har inte hänt alls på sistone och även när jag springer så har jag svettats väldigt lite jämfört med tidigare.. Skönt att kroppen börjar komma tillbaka till sitt vanliga jag nu. :)

I eftermiddag så är det fullt ös medvetslös som ni förstår. Imorgon börjar vi flytta så mycket vi kan. Sista natten i lägenheten inatt och imorgon kväll blir det mys framför en sjukt stooor ny TV. Great! :)

Gammal bild, nu är ställningen borta och tomten full av snö. ;)


Ha en fin torsadg allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar