- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

fredag 3 maj 2013

Att försöka komma överens med kroppen..

..går bra ibland! Det gick nämligen riktigt bra igår på gymet! Tydligen verkar inte kroppen strejka mot tung styrketräning i alla fall, man får vara glad för det minsta. :) Övningarna jag körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 6 set
Stångrodd 5 set
Marklyft 5 set
Smala latsdrag med omvänt grepp 4 set

Biceps
Stångcurl 5 set
Stångcurl i cc 4 set

Mage
Mördarbänken superset raka och sneda 5 set (maxreps)

I början så kändes det lite segt att träna men det släppte snart och jag fick massor av energi, riktigt skönt när det går lite bra i all löpmissär jag haft på sista tiden. :( Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta ett uppehåll från löpningen eller inte.. Jag älskar ju att springa så jag antar att jag blir väldigt ledsen om jag inte gör det.. Kankse jag springa så mycket som kroppen vill helt enkelt. Om den är med mig imorn så tar jag ett jäättelugnt pass, jag tänker mig rejäl underfart och sedan får vi se hur långt det håller. Förhoppningsvis kan jag få till en någelunda runda utan att vara helt förstörd efteråt. Problemet är ju inte att det är jobbigt att springa utan att det bara tar stopp och kroppen lägger av helt plötsligt. Jag tror jag ska hålla mig i närheten av hemmet om jag ska springa i vilket fall.. Vi får se hur det känns imorgon, jag ska känna efter ordentligt. :)

Grabbarna tar ett eftermiddagsvil på tralldäcket. Min lilla blonda, söt han är va?  ;)

Nu är det fredag igen och det är riktigt skönt! Snacka om bra jobbvecka med endast tre arbetsdagar. Blir troligtvis lika bra nästa vecka om jag får bestämma. ;)

Ha en fin fredag allihopa!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar