- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 28 maj 2013

Pollen.h.e.l.v.e.t.e

Gomorron!

Jag är inte så mycket piggare idag. Pollenhelvetet tar död på mig! Kan inte va ute utan att må skit. Morgonprommisen med Leon är en ren pina av snörvlande, andningssvårigheter, huvudvärk och trötthet.. Inomhus mår jag dock bra, tar väl ca 20 minuter när jag varit ute en stund tills jag mår som vanligt igen.

Idag skulle jag åkt på utflykt med jobbet till skärgården men det kommer jag inte följa med på. Jag sitter hellre inne på kontoret och jobbar, där mår jag åtminstone bra (eller, tröttheten av medicinen känner jag av men allt det andra slipper jag).

I eftermiddag ska jag åka till gymet och köra axlar, bröst och triceps. Även detta inomhus så borde fungera fint. Så trist att må såhär dåligt av att va ute när det är det bästa jag vet.. :(

Leon modellar för vår hemsida om störande djur. Inte lätt att få sötnöten att se störande ut när svansen avslöjar honom.. Jag kan be honom att skälla och morra men svansen får jag inte stopp på. ;)
 
Ha en fin tisdag!
 
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar