- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 14 maj 2013

Söndagsmys en måndag

Gomorron allihopa!

Idag känner jag mig lite piggare. Fortfarande inte helt 100 men börjar komma dit åtminstone. Jäkla alkohol! :(

Igår eftermiddag blev det som sagt ingen träning. Jag fick ställa mig vid spisen direkt när jag kom hem och laga matlådor för resten av veckan och sen styra med en massa andra grejer där hemma som jag inte orkade ta tag i på söndagen. ;)

Eftersom vi liksom missade söndagsmyset i söndags (visst hade vi lite mys men vi mådde ju skit ;)) så gjorde vi om det hela igår med god mat och filmmys. :)

Imorse så bestämde jag mig för att ta en morgonjogg med Leon eftersom jag missade löpturen igår. I eftermiddag är det dags för gymet så då skulle det inte bli av heller. Det hade regnat ute och såg ut att kunna börja igen vilken sekund som helst men det struntade jag i. På med kläderna och ut. :) Benen var ganska pigga trots den tidiga morgonen och de pinnade på rätt bra. :) Blev 12 km denna morgon. I eftermiddag väntar som sagt gymet igen, axlar, bröst och triceps. Ska bli intressant och se hur mycket alkoholen försämrat mig där..

 
Ha en fin tisdag allihop!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar