- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

onsdag 22 maj 2013

Vila? Jajamensann! :)

Gomorron allihopa!

Jag var sjukt trött hela dagen igår så bestämde mig faktiskt för att vila istället för att åka till gymet. Klokt beslut skulle jag vilja säga eftersom jag somnade så fort jag lade mig ner efter jobbet. ;) Sov ett tag och sedan vaknade jag hungrig och åt kvällis. :)

Vila tillsammans med sitt hjärta är bättre än att vila ensam. :)
 
Eftersom jag sov lite efter jobbet så var det desto svårare att somna när jag borde på kvällen.. Lyckades nog ändå somna runt 21 och det duger ändå. Känner mig lite piggare idag och hoppas dte håller i sig för i eftermiddag är det dags för träning igen. :)

Har funderingar på att springa till gymet idag men det beror på väder och vind. Hur som haver så ska jag vilket fall träna axlar, bröst och triceps idag. :)

Ha en fin onsdag! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar