- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 25 juni 2013

Energi!

Gomorron!

Gårdagens vilodag gav en himla massa extra energi så morgonprommisen imorse gick i ett rasande tempo. Benen kändes inte bara pigga utan träningsvärken efter benpassen har nu lugnat ner sig till normala niver så att jag slipper att lida två dagar efteråt. Kroppen vet vad som gäller nu och min kropp har verkligen en enorm förmåga att återhämta sig när den lär sig vad den ska göra.

Den träningsmängd jag ligger på idag har jag stegat mig uppåt till under flera år, att göra på något annat sätt är bara att dra på sig skador och bli ovän med sin kropp. Man måste samarbeta för att få den perfekta kombinationen, bli ett ni vet. ;) Precis som jag så gillar den rutiner kan man väl säga. :)



I eftermiddag så är det dags för gymet igen och ett pass axlar och trceps. Hoppas energin fins kvar även då men det räknar jag blint med. :)

Ha en fin dag allihopa! ;)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar