- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

tisdag 4 juni 2013

Träningsvärk deluxe!

Gomorron allihopa!

Jag skojar inte när jag säger att jag inte kan gå!! Nu har jag tragit på mig en sån där fruktansvärd träningsvärk i musklerna som bara benträning kan ge.. Även om jag anstränger mig så kan jag inte röra mig som jag vill.

Jag fick kämpa rejält för att klara av att knalla med lillen imorse och det gick väl, men inte mer. Såg nog ganska kul ut när jag kom och gick snett och vint bitvis. Tur att det bara är jag, lillen (och tomten??) som är vakna så tidigt på morgonen. ;) När jag gått i en timme så släppte det onda lite och sista biten kändes riktigt bra! Dock kom smärtan tillbaka så fort musklerna blev kalla igen..

Som ni förstår så blir det ingen löpning idag. Dock ska jag ta mig till gymet och köra ett pass axlar, bröst och triceps. Förhoppningsvis är benen på g igen på onsdag men det kan va så illa så de inte ens är det..Vissa gånger när det varit så här illa så har det suttit i nästan en hel vecka. Nej, jag skojar inte! :S Nu blir det inget mer fusk med benträningen framöver!!



Ha en fin tisdag allihopa! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar