- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 5 februari 2011

Dags för träning!

Nu är morgonprommisen avklarad av frukosten i magen. Provade en ny gröt idag. har kört på havregryn länge så igår köpte jag sportgryn från Axa, det är havre och råg. Var inte så stor dkillnad från vanliga havregryn men det är mer fibrer, ska köra på dessa ett tag nu. :) brukar ha i 1-2 matskedar kruskakli också för att få gröten grövre. Gillar verkligen inte fiberhavregrynen av någon anledning så dessa går bort! :)

Om en halvtimme är det dags för gymet. Framsida ben och mage står på schemat och därefter är det 70 min spinning som gäller. Ska försöka att ta det lite lugnare med benträningen idag för förra veckan kunde jag knappt gå på flera dar.. Att köra ett så tufft spinningpass efter benträningen sliter så jag ska försöka ta det lugnare så jag slipper lida så mycket så länge denna gång. :)

Tog kort med min nya iphone 4 förra lördagen som jag inte hunnit lägga in i datorn. Tänkte bjuda på en formbild. Ska försöka hinna ta ny idag! :)


Bilderna blir inte alls lika på på denna tele som min gamla som hade mycket bättre kamera. Tycker de flesat blir ganska suddiga faktiskt. Men de är också det enda som är sämre med denna tele! :)


Jag köpte även nya träningsbyxor förra veckan, fina va? :)

Första gången på att tag som jag bloggar från datorn så jag tänkt lägga upp min träningsstatistik från januari.

Rapporten gäller från 2011-01-01 till och med 2011-01-31

Totalt antal pass:78 pass
Total tränad tid:83h 47 min
Total tränad sträcka:403.30 km


Inget planerat för dagen förutom träningen. Blir väl lunch med min sambo och sedan kanske vi hittar på något kul. Kvällen blir i alla fall lugn. :) Godis och massa god mat kommer ätas! ;)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar