- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

torsdag 3 februari 2011

Torsdag!

Spinpasset igår gick riktigt bra och jag fick inte alls ont i fötterna denna gång. Kände mig pigg och fräsch för att ha jobbat hela dagen. :) Sover bara ca 6 timmar per natt nu för tiden. Kanske inte är optimalt men de finns helt enkelt inte tid för mer sömn. Måste ju gå upp tidigt för att hinna gå med Lilleman och jag lägger mig inte senare än jag kan.. Sov igen lite tid från förra veckan i söndags, ska försöka göra det denna söndag också.

Ikväll blir det rygg och baksida ben med min sambo. Ska bli riktigt skoj, hoppas jag är starkare än förra veckan. Eller åtminstone lika stark. ;)

Dags att jobba vidare! Ha en fortsatt trevlig dag allihop! :)

Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar