- Confessions of a trainaholic

- Confessions of a trainaholic

lördag 12 februari 2011

Gymtime! :)

Så var det äntligen lördag! :) Idag var det en riktigt kylig morgonprommis i minus 13 grader. Både jag och Lelleman var påbylsade så vi frös inte. Det är ändå på något sätt skönare att gå utan tjock vinterjacka med tre tröjor under, man känner sig lite osmidig! ;) Igår köpte jag rågflingor som jag provade att göra gröt på imorse (jag gillade ju aportflingorna som var 50 havre och 50 råg), gröten smakade ju likadant men det var mer tuggmotstånd. Vet inte riktigt om jag gillar det eller inte än, haha! ;) De är i alla fall nyttigare än havreflingorna. Kanske blandar lite och gör mina egna sportgryn i fortsättningen. :)

Snart är det dags att byta om och gå till gymet. Idag står framsida ben och mage på schemat. Känner mig lite trött efter ytterligare en vecka med sömnbrist men jag ska göra mitt bästa även idag. Efter styrkan är det 70 min spinning med en vikarie för min vanliga favvoledare. Han har åkt till fjällen, detta gillas INTE! Hoppas vikariens pass är bra men det kan omöjligt vara lika bra, har varit på hans vanliga korta pass innan. Träna ska jag i vilket falll, behöver lite kondition nu när det är brist på detta i veckorna. Resten av dagen ser nog ut som de brukar på lördagarna, mycket mat och godis. :)

Hoppas ni får en underbar dag i kylan!! :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar